Feest - 60 jaar getrouwd -

Zaterdag 5 juni 2014 was het groot familiefeest!

Mijn meme en pepe waren op 3 juni 60 jaar getrouwd en dat moest gevierd worden met een spetterend feest!


Omdat 60 jaar getrouwd toch wel zeer speciaal is, wou ik iets speciaals maken!

Ik was al een tijdje in de ban van het kleedje 'Antoinette'. Je moet het maar eens googlen ... prachtig jurkjes voor kleine meisjes!

Maar spijtig genoeg vond ik het patroon nergens ... blijkbaar is het niet meer te koop. Dus ging ik zelf maar aan de slag ... Voor Jade had ik al een simpel patroontje door gewoon haar maten op te meten en te tekenen op krantenpapier ... jawel kranten, kosteloos materiaal waarmee je veel opnieuw kan beginnen!
Ook voor mij was het zoeken naar een meest passend bestaand patroon om dan naar smaak aan te passen!

Kortom het waren twee intense stikdagen om de kleedjes af te krijgen!
Het resultaat:



Jade haar haar is vaak slordig en aangezien ze niet altijd een staartje wil, is een diadeem gelukkig soms de oplossing!
Dus maakte ik een strikje met de stofrestjes en naaide het op een bestaand diadeem.

Eden kon natuurlijk niet uit de boot vallen. Voor een hemdje had ik niet genoeg stof meer en eerlijk gezegd ook geen tijd meer ... het is dus een strikje geworden.


Een bijpassend tasje kon natuurlijk ook niet ontbreken! Dankzij 'Mijn tas' vond ik een mooi enveloptasje: Tilly



Persoonlijk vond ik het een geslaagde outfit ... voor een fantastische dag!

Alleen spijtig dat onze Rode Duivels niet zijn doorgegaan naar de halve finale op het WK ...
Aan het supporteren zal het niet gelegen hebben!

Reacties