Verliefd ... op een stofje!


Ongeveer twee weken geleden ging ik nog eens langs bij Stoffen van Leuven. Uiteraard met een hele waslijst van benodigdheden ... ik ging absoluut niets anders kopen, dan ik nodig had.

Wat was dat een goede grap ... natuurlijk ging ik met meer naar huis dan alleen de dingen op mijn lijstje.

Je kan dat zo hebben hé ... je ziet een stofje ... en je bent op slag verliefd  <3


Ik had die verliefdheid onmiddellijk bij dit stofje. De verschillende tinten blauw, het goud ... *smelt* Ik bestelde onmiddellijk 2,5 meter om er een Sunny Pants van LMV uit te maken, met een bijpassende sjaal, een ketting en oorbellen. Direct 4 dingen bij op mijn TO SEW lijstje :)


De Sunny Pants ligt geknipt klaar en voor de ketting moet ik dringend nieuwe houten bolletjes bestellen.
Door dit stormachtigherfstweer is een sjaal zeker aan te raden :) dus bij deze mijn nieuw exemplaar met bijpassende oorbelletjes. Het stofje is zo veelzijdig dat ik direct 2 paar maakte... en buiten het kleur zijn het toch 2 totaal verschillende oorbellen.

Enkele foto's:





Ik ben weer een tevreden vrouw :)

Volgende project:  cadeau voor crèche  want vrijdag is het de laatste dag  *snik, snik*  Vanaf 3 november neem ik twee kleuters mee naar school...

Ideetjes voor cadeautje is zeeeeer welkom.

Reacties

  1. Een super mooie stof! Zou ze ook niet laten liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad een heel mooi stofje!! De oorbelletjes zijn ook helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍