Triangles Tokens - Datura


De Datura Bloes van Deer&Doe



Toen ik het patroon zag, dacht ik direct aan een stofje dat bijna haar eerste verjaardag ging vieren in mijn stoffenkast. De stof is "Triangles Tokens" van Art Gallery.

Ergens midden februari al tekende ik het patroon uit en knipte de stof ... maar voor de rest bleef het onaangeroerd. Tot vandaag!

Eindelijk had ik nog eens tijd om iets voor mezelf te naaien! Het was eigenlijk wel gemakkelijk dat alles geknipt was en klaar lag. Ik denk dat ik zo steeds meerdere projectjes ga klaarleggen...

Het was de eerste keer dat ik werkte met een patroon van Deer&Doe. Ik gebruikte de Engelse versie met de Franse maten :) Ik moet wel zeggen dat ik blij ben al iets ervaring te hebben, want als beginneling zou ik dit toch moeilijk vinden... kort en bondig is het wel.




Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍