Rianne jurk of toch een Candy...


Jade haar winterse Candy met lange mouwen en lekker warme col zag er zo comfortabel uit ...  Je zo helemaal kunnen wegsteken in je col. Een stijlvolle jurk dragen en toch zo comfy zitten ... ik was eigenlijk wel een beetje jaloers! Aangezien ik genoeg van deze mooie stof had besteld via Mondepot, besloot ik voor mezelf ook zo'n jurk te maken. 
De Candy versie in mijn maat ... tja dat is riskant.



Dus nam ik de Rianne ook uit LMV, de eerste editie van 2015. De tunnelband heb ik verwerkt net als de Candy zodat die niet zichtbaar geworden is, want dat vond ik niet zo mooi bij de Rianne. Ik maakte de mouwen ook langer ... een driekwart mouw in de winter draag ik niet zo graag!
De wijde hals maakte het niet makkelijk om er een col aan te hangen. Gelukkig maak ik altijd mijn creaties te groot ... zo kon ik toch de schouders redelijk wat centimeters optrekken zodat de hals minder breed werd en de col wat mooier viel.












Patroon: Rianne uit LMV (Jan/Feb 2015)
Stof: Mondepot - Baba Lucy Ball



Reacties

  1. Supermooi!!! Leuk e passen bij je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof aangepast met die col.Ik heb hem ook gemaakt en heb spijt van de boothals maar heb het opgelost door er een bijpassende sjaal op te dragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍