Eeuwig 29 of toch 30 worden?



30 jaar  ... een nieuwe voordeur, op de volgende tram, ... 
ik moet eerlijk zijn, ik keek er echt niet naar uit!
Het gaf mij toch wel een beetje het gevoel dat mijn jeugd nu echt wel gedaan is!
Maar niets is minder waar ... we genieten nu nog meer van het leven!



Mijn man had een verrassingsmaand voorzien. Ik verjaar 1 juli ... het is begonnen met een leuke uitstap naar Mechelen. Blijven slapen in een oude kerk Martins Paterhof hotel, lekker gaan eten bij Il Cardinale en vervolgens als VIP naar de cinema. Pure verwennerij :-)
Vervolgens was het elke zaterdag lekker gaan eten ... en dat allemaal in aanloop van 30 juli.



30 juli = groot feest in onze tuin met al onze vrienden en familie!

Daar moest ik toch een leuke outfit voor hebben. De korenbloemenpaneeltjes had ik al even liggen ... eigenlijk was het bedoeling om voor Jade haar communie te gebruiken, maar het is toch anders uitgedraaid.

Voor mezelf maakte ik een simpele A-lijn rok. Geen patroon gebruikt, gewoon maten opgenomen en zelf getekend :-)






Voor Jade maakte ik een Jill-jurk. Ik zag het al eens passeren in blogland en het is steeds in mijn gedachten gebleven ... een kopie dus :-) 










Mijn gezinnetje:







Ik wil iedereen bedanken voor deze leuke afsluiter! 
Mijn vrienden en familie het was hartverwarmend dat jullie er bij waren!
Vooral de helpende handen en natuurlijk mijn man die alles organiseerde!

BEDANKT !!!

Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍