Tijd voor ijsjes met Milla


Het Milla pakje was een overdonderend succes bij Jade.



Jade kan niet stilstaan en kan ook niet gewoon stappen. Het is altijd ergens op springen of radslagen maken, tegen een muren leunen in handenstand. Kortom het kind beweegt enorm graag! Eigenlijk ben ik best wel fier op mijn kleine meid, die zonder ze het beseft heel hard op haar mama lijkt. Ik deed ook niet anders ...



Wanneer ze natuurlijk rad doet of met haar benen tegen de muur staat, zie je haar ondergoed. Dat vindt ze de laatste tijd minder plezant. Ze wordt dan ook al bijna 7 jaar ...
In de laatste LMV staat het Milla pakje met broekje onder! Ideaal! Ik liet het meteen aan Jade zien en ze was verkocht. Enkel de stof vond ze niet mooi ... tja smaken verschillen.



Samen zijn we naar Mertens Mercerie te Melle gereden en mocht ze een stofje kiezen: de ijsjesstof van Lillestoff (dacht ik) ... ook broer mocht een stofje kiezen. Dat zijn voetballen geworden.

Het pakje was klaar en het goede weer mocht komen... maar bleef spijtig genoeg weg!

Vandaag is het eindelijk zo ver! De foto's:








Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍