Prima Donna

De Donna Blouse uit La Maison Victor zal  ik jullie niet echt moeten voorstellen...



Het is een super leuk en luchtig bloesje waarvan ik de voorbije warme dagen geniet heb gehad.
Ik heb echt gewacht om het bloesje te maken tot wanneer de nieuwe stofjes van Soft Cactus uitkwamen. Hun nieuwe lijn See You at Six,is voor mij een schot in de roos. Ze zijn zo mooi en daarbij nog eens zo zacht tegen je huid! Top combinatie!




De mouwen zou ik de volgende keer wel op een andere manier doen. Dat flapje blijft mij niet op zijn plaats zitten en ook het omzomen vond  ik absoluut niet makkelijk! Ook de knoopsgaten .... ik had de bibber op het lijf toen ik eraan begon! Maar gelukkig verliep alles eens vlot :-) en heb ik een leuke nieuwe bloes in mijn garderobe hangen!





Stof: See You at Six  (Stoffen Van Leuven)
Knopen: Mama's knopendoos
Patroon: Donna (LMV )

Reacties

  1. Wat een mooie bloes! De mouwen blijven bij mij inderdaad spijtig genoeg ook niet goed zitten...ik vind ze wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heerlijk bloesje maar ook hier dezelfde problemen met de mouwflapjes en het omzomen. Bij mijn tweede versie heb ik de mouwen afgewerkt met biais.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die knopen zijn echt tof, origineel!
    heel mooi bloesje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍