Mijn klein clowntje...




 Het blauwe circusstofje komt van bij Toverstof. Ik was op slag verliefd en wist dat Eden dat gevoel wel ging delen. Spijtig genoeg kocht ik iets te weinig stof om ook de broek eruit te kunnen maken. Achteraf gezien vond ik het niet zo erg, want op deze manier is het een echt 'clown'pyjama. 
Eden wou hem onmiddellijk aantrekken :-) dat geeft telkens wel een super gevoel! 




 De nieuwe patroontjes (Billie en Wolf van Zonen 09) werden direct getest. Ik maakte wel een 116 voor mijn 4-jarig zoontje. Deze maat zit hem eigenlijk wel goed!





Een rode neus kon niet ontbreken, want ook mijn clowntje wou Rode Neuzen Dag steunen!


Patroon: Raglanshirt - Billie (Zonen 09)
Broek - Wolf (Zonen 09)
Stof: Toverstof / Stoffenspektakel
Boordstof: Veritas

Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍