Sweater zonder de leather 100


Mijn 100ste blogbericht !!! Amai, ik verschiet er eigenlijk wel van ...
 al meer dan 100 stuks die ondertussen uit mijn machine gerold zijn! 


Het 100ste berichtje is nu echt wel een snel klaar projectje. De Leather Sweater maar dan zonder het leren stukje. Het stofje komt van het stoffenspektakel. Bij de eerste pasbeurt vond Eden hem super zacht en dat mocht ik zeker niet wegdoen! De sweaterstof is gewatteerd en inderdaad super zacht! Eentje om jaloers op te zijn ;-)



Deze Leather Sweater van La Maison Victor werd hier al eens gemaakt. Toen viel mij op dat hij vrij kort uitviel en ook de mouwen waren maar net goed. Dus heb ik deze 116 voor mijn 4-jarige gemaakt met extra zoom van 3 cm en aan de mouwen 2 cm.











Reacties

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te lezen. 😍